۲۳ اسفند ۱۳۸۵، ۱۲:۰۸

اخبار کوتاه فرهنگی

اخبار کوتاه فرهنگی

اخبار کوتاه فرهنگی را در خبرگزاری مهر بخوانید .

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی فرهنگسرای بهمن اعلام کرد جشن "عمو نوروز" نوآموزان مهد و آمادگی روز چهارشنبه 23 اسفند ماه از ساعت 13 تا 15 در خانه کودک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود. از برنامه های این جشن می توان به اجرای نمایش "عمو نوروز و حاجی فیروز"، اجرای موسیقی کودکانه، گرفتن عکس یادگاری در کنار سفره هفت سین و اهدا اقلام سفره هفت سین به کودکان اشاره کرد.

- نمایشگاه کاردستی "بهترین سفره هفت سین و کارت تبریک نوروزی" از امروز 22 تا 24 اسفند ماه از ساعت 9 تا 18 در خانه فرهنگ کوشا دایر است. روابط عمومی منطقه 16 اعلام کرد، در این نمایشگاه سفره های هفت سین و کارتهای تبریک طراحی شده توسط کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود.

- نمایشگاه آثار پتینه "خوشنویسی و نقش برجسته" اسماعیل شفیع پور تا 27 اسفند ماه از ساعت 9 تا 19 در گالری شماره دو فرهنگسرای هنر برقرار است. روابط عمومی فرهنگسرای هنر اعلام کرد، این نمایشگاه با موضوع "مذهب و آشنایی با میراث فرهنگی" تاکنون در نمایشگاه های فردی و جمعی متعددی در مراکز فرهنگی، همایش ها، کنگره ها و جشنواره ها حضور داشته است.

- محمد احمدی کارگردان فیلم "شاعر زباله ها" به عنوان داور پنجمین دوره جشنواره پونا انتخاب شد. او سالها در واحد تولید فیلم حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت کرده و ده سال مدیریت امور عکاسی و تبلیغات سازمان صنایع دستی را به عهده داشته است. مستند "اسیر، انتظار ..." و "شاعر زباله ها" کارنامه هنری احمدی را تشکیل می دهند. جشنواره پونا از 25 اسفند ماه 85 تا دوم خرداد ماه 86 در کشور هند برگزار می شود. 

کد خبر 460671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha